28 de març 2011

Sortides

Sant Miquel del Fai

És divendres 25 de març, i arribada la primavera tenim unes ganes immenses d’agafar l’autocaravana i anar a passar un cap de setmana fora. Després de sopar enfilem cap a Sant Miquel del Fai. Hi arribem vora la mitjanit.

L’endemà al matí quan ens llevem, quedem impressionats de les magnífiques vistes que ens envolten i que ahir, pel fet d’arribar de nit, no vam poder gaudir. A més a més, fa un dia fantàstic! Agafem les motxilles i anem a fer una excursió per la zona (fem uns 300 m de desnivell i caminem vora 3 hores). Quan arribem a l’autocaravana, la zona solitària a la qual havíem aparcat ahir a la nit s’ha convertit en un cúmul de cotxes i gent que transita per fer pas cap al complex de Sant Miquel del Fai. Nosaltres també decidim visitar-ho tot i que sense pròpiament entrar al Monestir. La vista dels salts d’aigua és impressionant i més després d’haver estat uns dies plovent. Hi ha brolls d’aigua per tot arreu! L’Arnau s’ho passa pipa posant mans i peus a l’aigua!

Ara bé, decidim anar a dinar una mica apartats d’aquí perquè tanta gent ens agobia una mica. Més amunt trobem un raconet per dinar i fer la migdiada.

A la tarda ens arribem a Tona. Anem a comprar, al parc i a fer una passejada. Dormim a Collsuspina.

El diumenge al matí ens llevem en un dia gris i plujós. Decidim que no hi ha opcions d’anar a caminar a muntanya i per tant decidim passar el matí per Vic. A la plaça de la vila fan una exposició de cotxes de competició i hi ha força gent voltant.

Dinem a l’autocaravana, fem altre cop la migdiada (quin vici!) i a la tarda, tot tornant cap a casa, ens parem a fer un volt a Espinelves.